اشک های من

فقد درد دل من است که به شما دوستان خوب ابراز می کنم.

اشک های من

فقد درد دل من است که به شما دوستان خوب ابراز می کنم.

بازگشت

شنیده ام که باز برگشته یی 

 

تاج سر گشته یی 

 

بباغ صبر ما ثمر گشته یی 

 

شنیده ام ! 

 

چو شه سوار آمدی ناقرارآمدی 

 

برای ختم انتظار امدی 

 

شنیده ام ! 

 

شنیده ام که سازها تمام تکنواز ها 

 

ترا سروده اند ای نهایت نیازها 

 

سرود نو نو نو صدای نو نو نو 

 

به خانه می آید هوای نو نو نو 

 

شنیده ام ستاره ها فتاده بیش بای تو 

 

فرشته ها برشته ها گشوده بر برای تو 

  

 

تو جان بروازی چنان که به به به 

 

زبان بروازی چنان که به به به 

 

شنیده ام !  

 

 

 

 

                فرشته رویا های من دوستت دارم  

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام ممنون سر زدی
خوابم میاد
فعلا...

سلام دوستداشتنی
چی حال دلری خوبی. معذرت میخواهم که بسیار طول کشید که جوابت
را ارسال کروم چون بسیار زیاد مصروف بودم به امید اینکه صحتمند باشی به خداوند پاک میسپارمت خدا نگهدار شب بخیرررررر.

امید سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

سلام قالب جدید مبارک اگه آپ میکنی یه خبر بده شرمندت نشیم
منم آپم سر بزنی خوشحال میشم

مریم پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام خوبی؟
تولدمه
یه سر بزن

سلام من خوبم تو چطوری؟
و مبارک باشه تولدت عزیزم از خداوند بزرگ برایت دعا میکنم که این روز در زنده گیت تکرار شود
و به آرزوی موفقیت تو من امشب دو رکعت نماز برایت میخوانم که در زنده گیت همیشه موفق باشی پر حرفی نمیکنم
باز هم میگم روز تولدت مبارک خدا حافظظظظظظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد