اشک های من

فقد درد دل من است که به شما دوستان خوب ابراز می کنم.

اشک های من

فقد درد دل من است که به شما دوستان خوب ابراز می کنم.

عشق خموش

ای تمام هست وبودم ای ربوده عقل و هوشم 

 

بنگر بیا که سوزم زغمی عشق خموشم 

 

تویی آرزوی قلبم زتمام زنده گانی 

 

بی تو بی خود و خرابم بی نوا وغم بدوشم 

 

گرچه باهمیم ولیکن زتو دورو دور دورم  

 

چو میان آه و اشک وغمو دردو ناله جوشم 

 

مددم بکن خدایا! که نمیرم از فراقش   

 

چو توان دیگرم نیست ز غمش سیه هوشم 

 

ای تمام هست و بودم ای ربوده عقل و هوشم 

 

بنگر بیا که سوزم ز غمی عشق خموشم

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام شعر زیبایی بود
دوست داشتی به من هم سر بزن
راستی اگه جا خالی داشتی دوست داشتی حوصله داشتی نظرت رو درمورد تبادل لینک هم بهم بگو
منظذتم

سلام خوبی عزیزم
من حاضرم تا ترا لینک کنم تو چطور موافقی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد